Geli!

dah tak boleh tahan!
lalu kena ikat rambut. sanggul siput baru rasa selesa sikit.

pastu jalan nampak benda ni lalu bergambar walaupun kelihatan cacat.
whatever! *tangan di dada mata ke atas

nampak ada 2 orang mamat bangla. sorang jaga monyet.
sorang jaga ular.
nak bergambar kena caj RM5.
haruslah aku takmau.
dah la monyet nya aktif semacam.
ular takde la aktif, tapi ular sawa ko…

tapi aku paksa jugak encik z bergambar ngan ular sawa ni.
memula dia pun takmo, tapi aku paksa paksa jugak.. 😛

aku cuit cuit dari belakang jer.
bukan aku takut.. cuma aku tak berani je.. (H)

dah usai bergambar, tetengah aku leka tu, boleh tetiba bangla tu acah nak letak ular sawa tu atas bahu aku.
aku nak cabut lari sampai terkehel kaki aku tau.
hamlau punya bangla. dah aku kata taknak tu taknak lah. eieiieie nyampah!

8 thoughts on “Geli!

  1. kira untung lagi bangla tu nak letak ulaq kat bahu ko nyah, buatnya dia letak kawan bangla dia kat bahu ko lagi haru biru

Comments are closed.