Sambungan Kisah KO KENAPA SIAL?

ini sambungan rentetan entry tak boleh blah sial tu..
sebelum pi nonton, kami pi makan dulu.
teringin nak makan assam laksa kat jusco tu, so ke sanalah kami.

encik z amik nasi lemak rendang tok.
tapi dia popetpopet katanya tak sedap.
rendang tok patutnya kering kan, tapi yang ni basah basah plak.
aku saspek mungkin chef bertukar kot. huhu..

lepas tu baru gi nonton 127 hours.

usai nonton aku gi beli donut krispy kreme.
aku mentamak beli 6 ketul terus. 4 ketul aku ngap, encik z dapat 2 ketul jer.


hari tu kan, aku gi BTS tu kan.. aku beli la donut ni seketul.
pastu tak cukup. nak lagi. tapi nak gi beli lagi sekali segan la plak.
bley? walaupun ada ke brader krispy kreme tu kisah aku nak beli lapanploh kali pon..
ini namanya malu tak bertempat. ngeh ngeh ngeh..

nie baru kali ke tiga aku makan.
first time dulu masa shaz belanja la.
terus rasa cam wah setapppnya donut ini.
sapa tak pernah makan, sila lah cuba yerr..
dijamin suka..

alamak sebut sebut terus rasa teringin nak..
masalahnya ada 3 je krispy kreme kat KL nie kan?
sunway, BTS ngan midvalley jer..
yang dekat midvalley la kot.. yum yum..

eh lupa plak, lepas beli donut gi beli air mata kucing.
kenapalah air mata kucing ini lazat sangat yerh..
tiap kali minum, tiap kali pun orgasma..
sesapa yang tak pernah rasa lagi pun, sila lah cuba k..


6 thoughts on “Sambungan Kisah KO KENAPA SIAL?

    • kita rasa lagi sedapa krispy kreme lah bin.. try ah.. nnt leh compare..
      amik yg original tau

    • ye ke.. aku big apple penah mkn.. jco pun penah.
      tp tatau lah, hati teringat krispy kreme jugak tehehhe

Comments are closed.