Kuda Kuda DiRaja

dekat paya indah wetlands ni lah letaknya kuda kuda diraja.
kira semua kuda kuda di sini digunakan oleh kaum kerabat diraja.
merasalah kami semua pegang kuda kuda ni.
nak naik of coz la tak boleh kan. jangan gila gila..

sebenarnya aku takut oh nak pegang kuda nie.
kang dia melompat sepak aku sapa nak jawab.
tips dari saya : sila pegang kuda di belah depan mereka yer.
jangan pegang dari belakang. confirm kena tendang.

ida macam dah jatuh cinta dengan kuda tersebut.
penuh kasih sayang diusap.
aku masih pegang sipi sipi jer. takutttt…

kat belah depan kandang kuda ada landak & kura kura.
takut nak dekat dengan landak, sebab takut dia keluarkan peluru berpandu duri duri dia tu.
korang ingat tak kalau mengaji kita gunakan duri landak nie untuk tunjuk ayat-ayat?

i still remember 🙂

6 thoughts on “Kuda Kuda DiRaja

Comments are closed.