Berbasikal Sekitar Paya Indah Wetlands

pagi pagi ahad tu semua pun sudah semangat membangun.
breakfast ala kadar.
roti & air milo saja, tapi tatap kenyang.

pastu terus gerak ke kawasan lobi nun.
mau sewa basikal oh.
sewa basikal RM5 yer untuk dewasa selama 2 jam.

bila semua dah dapat basikal, apa laga.. yok cycle..
keluasan paya indah wetlands ni boleh tahan gak..
tapi tak perlu ribut ribut ya mbak mbak.
kita cycle slow slow sambil menikmati pemandangan..

: : kolam itik. nampak tak itik itik tu? : :


: : teratai layu di tasik madu : :


: : la la la la la : :


: : with ida : :

: : us. encik z je takde. aterrr photographer : :

: : bertebaran : :

bertebaran bukannya apa.
memasing sibuk nak pose kat kolam buaya nie ha.


: : 2 orang available. sorang sudah berpunya : :


: : 2 orang sudah berpunya. seorang available : :

kalau reramai gini takde aksi lompat lompat tak sah kan.
so berusahalah kami nak dapatkan shot terbaik lompat lompat.


: : aku dah rupa menari ballet : :


: : fay pemalas nak turun dari basikal, ida pula berposing sengal. ek eh berirama! : :

jangan taktau pagi tu semua tak mandi ok.
kata nak cycle harus nanti berpanas berpeluh segala kan.
aku plak lupa nak bawak baju extra.
tu yang pakai baju tidur semalam.
balunn…

banyak lagi entry yer.
entry kuda. entry buaya. entry badak.
kena tunggu ote?

8 thoughts on “Berbasikal Sekitar Paya Indah Wetlands

Comments are closed.