Live Update From Hospital Tawakal

dari petang semalam lagi perut aku dah tak sedap.
cam memulas mulas gitu.. muntah takde.
tapi cirit birit ada la beberapa kali.

sampai la malam tadi. tak boleh tidur oh..
aku tidur pukul 2 pagi sebab dok layan cerita tangisan langsuir.
pastu perut sakit gila gila punya, terkebil kebil aku sensorang.
nak kejut encik z cam kasihan plak.
so tunggu pagi nie, baru gegas ke hospital tawakal.

perut memulas campur pedih campur perit.
campur campur lah kiranya. yang pasti sakitttt…

MO cek perut. pegang tekan belek.
pastu katanya masuk wad! kena masuk air!
vavavavavava…
tapi sebab memang perut taknak bekerjasama, so aku pun cam iya iya la… wad pun wad lah…

kena cucuk.
sakit… tsktsktsktsktsk….

propa sangat gambar nie kan..
aku pun tak perasan bila encik z snap.
menjadi seorang suami kepada seorang blogger, sikap ini harus dipuji.

sempat makan makanan hospital tadi.
bubur nasi ngan mushroom soup.
tak kenyang pun tapi boleh la alas perut.
tapi lepas makan, 3 kali u ai tercerry berry. sadisss…

encik z balik rumah amik baju, amik laptop.
pastu siap pesan suruh baju 2 buku nie.

ok la jamban dah memanggil manggil nie.
nanti rajin ada masa aku update lagi.
tata titi tutu..

40 thoughts on “Live Update From Hospital Tawakal

  1. huuuuuu.. cian kak maya.. patutla pagi ni xda entry.. tgu punyer tgu upenyer akk sakit CB yer.. ciannyer dier… 🙁
    shrek doakn akk cepat sembuh yer.. GET WeLL Sis.. (K) (L)

  2. sori maya. baru tau alkisahnyer
    ate.. macik jarang online. nak2 sejak makin bertambah ni
    moge cepat sembuh yeee (sambil sesengih sumbing bace ayat ko yg last tu)

Comments are closed.