Kemaskini Pendek

salam anak-anak…

amacam cuti panjang? mesti la syok kan..
ada yang jalan-jalan. ada yang duduk rumah rehat rehat..

aku banyakkkk sangat cerita nak sharing sharing kat sini.
tapi tu la, baru perasan.. rupanya ada cerita yang dah 2 minggu pun aku tak update update jugak.
bagaimana kaa??

aku gerak dari taiping pukul 1 tengah hari semalam.
bapaknya haihh jem oh.. keluar tol changkat jering jer kereta dah bersusun susun.
encik z exit batu gajah. konon nak lalu jalan lama.
tapi dia punya hazab puihh… pitam okeyy…

kemudian encik z exit pula di bidor masuk highway balik.
ko bayangkan. dari jalan lama tu pukul 3.30 petang. keluar kat bidor tu 6.30 petang.
3 jam oh lalu jalan lama. haisyoo…

dan sudahnya pukul 9 malam baru sampai rumah oh..
8 jam dari taiping ke KL. tsk tsk tsk..
kesesakan highway terhebat abad ini.

update? later later k… stay tune 😉

2 thoughts on “Kemaskini Pendek

Comments are closed.