Check Out Yok!

bangun pepagi esoknya turun breakfast.
breakfast kat sini pun takde la meriah sangat.
tapi tak la sekeji kat blue bay resort itu.

lepas makan apa laga aktiviti yaya.
terjun kolam lah. suka nauu bebudak nie mandi kolam kan..
aku tunggu kejap pastu pass batton kat encik z.
dia plak nunggu si yaya.
tapi yang bagusnya anak aku nie, bila dibagi masa, memang betul dia ikut.
kalau aku kata pukul 11 pagi kena naik.
haaa mesti dia naik.
takde nya dia buat muka nak mandi lagi ke hapa.
good girl yaya.


: : yaya sayang mommy & ayah (L) : :

inilah rupa paras hotel yang kami duduk itu.
amat tak meletup kan. rumah kedai jer gayanya.
cehh nak jugak kondem kan kamu normaya. la la la la….

seterusnya…. mau naik malacca river cruise. hu huuuu…..

6 thoughts on “Check Out Yok!

Comments are closed.