Suka Cerita Pasal Anak Eh?



aku perasan kan, kalau aku buat entry pasal yaya kan… selalu komen amat memberangsangkan..
baik kat blog mahupun facebook.

korang memang suka aku cerita pasal yaya eh?
tapi tu la, dah kata yaya tak duduk ngan aku kan.. so takleh nak cerita selalu.
bila cuti sekolah atau aku balik taiping, aku sumbat cerita pasal yaya banyak banyak eh..

aku bukan apa, takut jugak bak kata erra fazira dalam gugu gaga erra.
“macam kau sorang ada anak. macam ke orang lain takde anak”
begitu.

tapi kata blog masing masing yer.
sokahati lah nak cerita pasal apa pun.
jangan petik petik nama orang sudeh..
tak pasal pasal ke mahkamah nanti :p

10 thoughts on “Suka Cerita Pasal Anak Eh?

  1. yer betul…blog memasing dok, citer ajelah apa yg empunya blog suka, bukan kacau anak org, begitu eh udah terikut2 bahasa mu nih..hik3

Comments are closed.