Pose Pose Cantik

usai makan, masuk dalam rumah balik. apa lagi. bergambar la uolls..
wah wah wah. ko bergambar ngan hantaran.
ko ker yang bertunang normaya? nyahh ko dari situuu.. heh.

auntie rozie & uncle azhar serta anak anak dara mereka pun ada.
yang baju purple gelap tu mak saudara abang long. juga dipanggil mak der oleh kami adik beradik.

pasangan yang ditunangkan.
jangan pegang pegang. duduk renggang renggang..

sekeluarga dari 2 belah pihak. tapi tak cukup korum pun.
ayah yana takder. adik yana pun hilang ke mana.
belah aku pun. yang lelaki sudah hilang.
encik z haruslah takde. dah kata dia photographer nya kan..
takpe la, lelaki lelaki nie semua pun bukan suka nau bila diajak bergambar iyer.

maksu, maktam dan maknjang yang datang dari taiping.
dan caca baru kelihatan terselit di situ.

rasanya ini je la kot gambar ramai ramai dengan hantaran sekalian.
aku punya style, panggil sekali.. panggil 2 kali.. panggil 3 kali..
kalau ko terhegeh hegeh jugak nak datang bergambar, terhegeh hegeh la ko di sana…
begitu style aku. tak suka? tak suka tak apa. :p

4 thoughts on “Pose Pose Cantik

Comments are closed.