Menyarungkan Cincin

dah setuju semua, acara selanjutnya adalah sesi menyarungkan cincin la kan.
ada 2 cincin. satu cincin risik. satu cincin tunang lah.

kan tengok yana. merah putih.
sebab tu la aku pun gedik gedik nak merah putih.
tapi kakngah tak overshadow awak kan yana.. he he..

masa nie mama tanya aku, cincin mana untuk jari mana.
harus aku terketar ketar, mana la kakngah tau. huhu..

sarung je la ma mana mana pun.
janji tersarung di jari tangan. bukan di jari kaki kan..

banyak sangat ke photographer nya sampai sorang pandang kanan, sorang pandang kiri.
ke memasing nervous nie. ihiks..

ciyom jangan tak ciyom.
posing jangan tak posing :p

dah  macam tangga bertingkat kitorang kan.
yang penting warna senada seirama yer.
yaya jer aku terpaksa sarungkan baju raya dia kaler maroon.
sebab cari baju kurung merah putih tak jumpa jumpa.

berbincang sudah, menyarung cincin sudah..
yok kita pi makan… laparin dong..

6 thoughts on “Menyarungkan Cincin

Comments are closed.