And The Winner Goes To….

ini cerita tahun lepas.
department baru aku nie ada buat recognition programme.
ala program yang memberi penghargaan kepada kakitangan.
bila mana kau bagi sumbangan pada department.
hah dapatlah habuannya begitu.

peristiwa berlaku di lanai sana.
lanai kan terkenal dengan makanan yang murah dan sedap.
jadi mari kita menjaja makanan yang aku makan secara percuma di hari itu.

ayam penyet dan air.. ermm summer sunrise kot.
pastu up dengan embun menitis.
yummy yummy.

eh sebelum makan tu ada la dulu upacara bagi hadiah pada pemenang.
tapi sebab aku tak menang, so buat per nak jaja kat sini gambar diorang kan.
gila ko aku nak menang, walhal baru 2 bulan joint department nie. he he.
takpe tahun depan aku akan pastikan aku dapat salah satu award.
alaa macam akt myclear dulu la. aku dapat social services tau.
social la sangat kan.. hikss..

duduk satu table dengan kak fauziah, hakim & fitri.
eh fitri ke nama mamat tu ntah.
tak ingat sebab dia attachment dari HR.  sekejap je pun kat sini.

lepas habis makan, moh la kita bergambar beramai ramai.
nak bergambar outdoor, tapi masa nie hujan merenyai.
so semua pun berlaku dengan pantas zasss zasss..
ater kalau tak kekuyupan ler kome..

tema di hari kejadian ialah warna coklat.
tu yang sana sini kelihatan coklat di mana mana.
tapi ada jugak yang tak ikut tema.
takpelah, bukan kita boleh paksa paksa orang ikut cara kita kan..

inilah dia rupa romannya kawan kawan baru aku kat department baru aku nie.
ermm berapa orang ek takde dalam gambar.. 3 orang kot..

cer korang perati gambar perempuan cina yang kanan sekali tu.
ada tak agak agak macam dalam cerita hantu yang tiba tiba je muncul sorang umat kat tepi dalam gambar?
tapi itu manusia yer bukan hantu.
walaupun dalam gambar tu macam hantu kan..
matikkk la aku buat statement gini..

ok dah tu jer. tata titi tutu…

6 thoughts on “And The Winner Goes To….

  1. akak ni imaginasi melampau lah…
    tp mmg ada iras2 pun..seram u..
    eh eh santa claus pun ada..
    hikhik

  2. kalau tgok gambar2 reramai camtuh…ape yang kelihatan puratanya kaler pakaian memasing hampir sama…sedikit banyak mesti ada kaler coklat kan.. 😉

Comments are closed.