Anak Mommy Sayang, Anak Mommy Sorang

dulu masa yaya kecik kecik aku selalu dodoi / nyanyi kayak tajuk di atas.
pastu nanti dia terkekek kekek je gelak.
sekarang dia dah besar ada jugak aku nyanyi.
tapi dia macam malu malu sikit. expecially bila encik z cam ejek ejek dia.

3 keping gambar nie kaklong mms.
kaklong ada kat taiping sekarang. aku rasa mungkin dia bersalin kat sana kot.

nie hari pertama yaya gi sekolah.
senyum simpul jer..
lagi pun dah biasa tadika kan.. so takde la kot takut nangis bagai kot.

nie plak hari ke 2 sekolah.
tah aku pun tak paham kenapa dia pakai tudung.
tapi aku tanya gak la ‘tak panas ke?’
dia jawab ‘panas sikit’
aku ok jer. ikut awak la nak pakai baju apa pun.

astaga caca. separuh bogel awak kan..
tapi siap pakai rantai sesengih.  ish ish ish..

gigi atas yaya memang dah lama rongak. sebatang je la pun.
nie baru baru nie gigi bawah plak sebatang sudah patah.
harap harap gigi kekal takde la tumbuh dalam masa terdekat.
biarlah semua gigi dah tanggal baru tumbuh gigi kekal.
kang gigi senget benget plak. macam aku nie ha.. sadiss..

9 thoughts on “Anak Mommy Sayang, Anak Mommy Sorang

  1. walaupun anak2 aku dah besar2 tp aku nampak dorang cam baby jer lagi…. kengkadang ada gak cam memain dodoi2 cam ni tp jadi bahan lawak jer lah skang…. sadis…. cepat nau masa berlalu

Comments are closed.