Hadiah Istimewa Sempena Anniversary

di tengah malam hening..

normaya, saya ada hadiah special punya untuk anniversary..

kuasa lah dah malam2 gini. mau tidur.

ok. esok saya bagi.

yer.

di pagi subuh spe’ei..

normaya, nak tak tengok hadiah special anniversary tu..

ah. mana?

tadaaaaaa…..
kerepek pedas jualan lee chin paling sedap dipasaran.

motipp nak suh aku makan kerepek subuh subuh alam?
hadiah anniversary? (*&^%$#$%^&**

heyy sedap tau kerepek nie. tak caya cer awak cuba.

koserrrrrrrr…..

menyesal kalau tak cuba

wareva

tapi lepas makan, memang sedap pun kerepek nie uolls.
he he he.. jgn bagitau encik z aku dah telan separuh bungkus dah.

farah, payiet, encik z ada skandal ke ngan lee chin tu?
kalau nampak dia menggatal ngan lee chin, sila awaskan dia yer.
eh awaskan encik z. bukan awaskan lee chin ek. :p

16 thoughts on “Hadiah Istimewa Sempena Anniversary

  1. Hahaha Zalmi memang kan, kejam sungguh bagi kerepek pedas lee chin. Tapi sesungguhnya kerepek itu sungguh setap. Kan kan? JKK skrg dilanda demam kerepek ubi pedas.Setiap cubicle ada kerepek tu, tak caya moh dtg 14B. hehe…

  2. Lee chin ngan cik z ibarat ubat batuk cap ibu dan anak uolls. No worries. Anyway hepi anyversary nyah, setahun sudah berlalu, jika panjang jodoh banyak lagi tahun perlu diharungi bersama. Smoga kekal hingga ke anak cucu hendaknya.

    Peace yaw

Comments are closed.