Salam AidilAdha…

rasa macam baru je sambut hari raya puasa, tup tup dah hari raya aidiladha esok kan..
ramai ke yang cuti hari nie eh?

aku tak cuti. tahun nie aku raya kat KL jer.
sedih pasti la. kali pertama beraya tanpa yaya oh. tsktsktsk…

sebab cuti pun sehari.
tengah minggu plak tu. nak balik pun tak baloi.
nak amik cuti macam malas nyehh..
lagi pun dah nak dekat cuti sekolah, nanti yaya datang sini.
beraya lah bersama sampai lebam gitu.

selamat hari raya aidiladha buat semua.
mintak maaf zahir batin yerh atas apa dosa melaser mengeji menghanjeng dan perkara yang sewaktu dengannya baik dalam blog nie mau pun berdepan depan.

eh raya aidiladha boleh mintak maaf jugak kan?

dan semoga apa juga pengorbanan yang kita lakukan untuk orang yang kita sayang, kita lakukan dengan keikhlasan dan kerelaan. bukan sebaliknya.

salam aidiladha semua…. 🙂

xoxo,

mya, encik z, yaya

7 thoughts on “Salam AidilAdha…

  1. Mya, selamat hari raya aidil adha gak.. samer2 la kita memenuhkan key ell pasal tak balik beraya ker kampaung.. 🙂

Comments are closed.