RM20 + RM80

31 oktober kad jusco aku sudah kojol.
so renew lah kita di jusco yer.
aterrr kad jusco, harus renew di jusco.
takkan nak renew kat parkson plak yer dok..
kalau ko nak kena hanjeng, hah pergi la renew di parkson sana.

sekalian aku cek berapa points yang aku ada.
cek punya cek, boleh dapat RM80 voucher. wuwuwuw…
lagi mau tunggu, terus amik je la.
pastu dapat lagi RM20 voucher sebab apa ntah.
dah orang bagi, ko kaut je la kan..

RM20 aku guna beli mainan ala ala lego nie untuk caca.
hari tu masa balik dari nilai, dia dok sibuk main hantaran adil.
aku adalah tidak suka.
pantang aku budak-budak main sesuatu yang bukan mainan.
tu terus aku promise dia mau beli mainan ala lego nih.
tak mampu lagi oh nak belikan dia lego asli.
ratus ratus. pengsan…

korang dah renew ke kad jusco?

4 thoughts on “RM20 + RM80

Comments are closed.