Ramlah Ram Dah Bertudung Eh?

tadi aku tertonton separuh akhir anugerah juara lagu.
walaupun memula aku cam eh nie ulangan ke apa..
tapi nak kata ulangan macam tak sebab lagu lagu semua pun lagu baru.
pastu atas tepi tu tulis siaran langsung.
cam tak logik jer kan siaran langsung tetengah malam.
tapi dalam sok sek sorang diri, sampai habis gak la aku layan…

ujung ujung, katanya artis undangan ramlah ram.
ek eh… nampak kak ramlah bertudung la uolls…
betul eh dia dah bertudung?
ke macam sharifah aini? bertudung sebab sakit gigi? huehuehuehue..

aterr tak de angin takde ribut tetiba jer kak ramlah bertudung kan.
walhal baru baru nie aku tengok dia menyeksi jer.
ngan legging nyer.. ngan baju ketatnya..
tapi kita bersangka baik la yerh…
orang kata hidayah tu datang tak kira masa dan ketika.. kan..

selamatlah buat kak ramlah kita yer..
eh, tapi kenapa kak ramlah nyanyi tadi ke laut ek..
tak sihat kah?

8 thoughts on “Ramlah Ram Dah Bertudung Eh?

  1. mmg terkejuit tengok kak melah dah bertudung..alhamdulillah…rasanya bru2 nih ada tgok gambo seksi2 dier..org leh berubah sekelip mata jer kan..sapa tahu..
    Mmg kak melah pancit nyanyi & luper lirik malam tadi..faktor usia gamaknya…tk pun gabra sbb penampilan pertama bertudung depan org ramai..semua mata tertumpu kat dier..

Comments are closed.