I Love Mommy

yaya mms kan aku gambar nie.
dia lukis gambar aku, encik z ngan gambar dia.
sempat dia cakap sori gambar ayah rambut panjang.
rambut panjang tu cam boleh terima lagi la.
bab bulu mata melentik tu yang kelakar. yet comel 🙂

matahari pun siap ada muka.
dan muka pun ada sinyummm jugak.

oh yang nie plak aku jumpa masa kemas rumah semalam.
dia lukis kat kotak jer. i love mommy.
me love u too sayang…

yang nie baru sat sat yaya MMS.
caca ngan kaklong ada kat taiping.
caca tak sihat. demam + muntah-muntah.
alolololo.. demam nervous nak tunggu adik lahir kot 🙂

sayang mommy tak?
sayangggg…..
sayang banyak ke sikit?
banyakkkk…..

14 thoughts on “I Love Mommy

Comments are closed.