Segmen Mari Mewarna

keesokan harinya…..
agak lambat jugak la bangun mungkin sebab penat sangat kot.
dengan tak mandinya kami anak beranak terus gi breakfast.
yaya mata bengkak oh..
mata sepet bertambah la sepet..

hidangan hari ke dua. masih western. pasrah.
repeat bubur nasi. dan up dengan omelette.

encik z lama benauu makannya.
so aku ngan yaya jalan dulu di tepian pantai.

pastu aku ajak yaya warna batik.
dulu aku penah buat dah masa vacation ke sini 3 tahun yang lampau.
so ini kali kita kasi peluang kat yaya plak.
kemain gembira dia oh dapat kaler kaler.

lambat nau kalernya.
aterrr budak budak kan…

dalam 45 minit gitu siap!
lebih kurang jer lukisannya macam yang aku punya dulu.

tetengah lukis tadi, boleh plak terserempak ngan syaiful arief sekeluarga.
hari tu kat kundasang terserempak ngan jocko.
so amaran kepada kengkawan office ku, kalau nak berskandal sila jangan ke sabah yer.
ekekekkekee…

alaaa tapi kalau nak berskandal, pergi MELAKA… pergi PORT DICKSON… pergi SEREMBAN pun boleh kan kan kan kan…………. wuppss…

yaya dan kasih 🙂

elok nak bergambar tepi tasik nie, tetiba biyawak muncul ko.
ko tengok aku dah terkangkang nak lari selamatkan diri.
tapi yaya dok renyih lagi kat situ.

takut gak mana tau biyawak tu nak balas dendam sebab kena pekik ngan caca hari tu kann…
ampunkan kami wahai biyawak… tsktsktsk…

11 thoughts on “Segmen Mari Mewarna

Comments are closed.