Setahun Pertunangan

hari nie kan.. 26 september.. genap setahun pertunangan aku ngan encik z.
eh tapi kalau dah nikah sebelum setahun, boleh kira anniversary gak ke ek?
belasah jer lah yer…

ko rasa tak cepat je masa berlalu.. cam kejap je dah setahun.
aku nikah 5 disember. tapi entry nikah pun aku tak complete kan lagi.
aku tau takde orang kisah pun aku buat entry ke tak, tapi aku nak tulis buat kenang kenangan aku lorrr…
harap-harap before anniversary setahun, sempat la aku siapkan entry nya huhu.

ingat nanti siang nak ajak encik z keluar la celebrate.
gi makan-makan spesel ke. tengok movie ke. shopping shopping ker..
hermm… ok la tu jer. nak masuk tidur arh. dah pukul 2 pagi nie oh.

gudnite & selamat berhari minggu semua 😉