Salam AidilFitri 1431

assalammualaikum kepada semua pembaca belog saya ini.
tak kira lah rakan taulan mau pun pihak lawan.
pembaca tegar, pembaca senyap mau pun kadang-kadang je baca.

saya nak menyusun sepuluh jari mohon ampun dan maaf atas segala penulisan saya kat sini yang ada membuatkan korang tersinggung, kecik hati dan tersentap.
sama ada sengaja atau tak sengaja, saya mintak maaf ok…
saya tau sukar nak memaafkan, tapi bukankah dengan memberi kemaafan dapat membuatkan hidup kita lebih aman dan tenteram? ewah…

ok ini serius. selamat hari raya aidilfitri dari saya dan keluarga.
maaf zahir dan batin. πŸ™‚

kalau sesiapa yang ada tersesat kat taiping dari raya pertama sampai raya ke 3, jemput-jemput lah ke rumah.
syana, mariah, erni…. calling2 yo..
eh, yang lain pun saya jemput gak… roger-roger je k…

enjoice! πŸ˜‰

14 thoughts on “Salam AidilFitri 1431

  1. Selamat Hari Raya kakak. InsyaAllah, kalau jadual tak padat, erni terjah umah akak eh. Hahaha.. poyo je terjah padahal sesat je kang. ApeΒ², erni callingΒ².

    Maaf Zahir Batin juga ye kak. Erni sayang akak and I’m happy tengok akak happy skrg. ^_~

Comments are closed.