Rezeki Dari RedMummy

hari tu kakred ada buat contest.
eh nak kata contest tu tak la.. lucky draw gitu.
sebab ko cuma perlu tinggalkan komen.. ngan nama..
nanti nama ko akan dicabut. gitu…
so nasib-nasib lah..
aku pun tak ketinggalan mengomen kat entry nie.


Maria tolong cabut lucky draw for RM’s readers…

Ya rezeki ko Mya!! alhamdulillah anak ko dah sihat ye Mya! blogmaya.com !! orang kuek aku gak tuh!

dari beratus-ratus yang komen tu, tak sangka nama aku naik.
rejeki rejeki. maria farida yang cabut nama i u….

so tunggu la hadiah yang dijanji oleh redmummy.
hampir-hampir kami berduet memaki sebab posto yang dinanti tidak kunjung tiba setelah berhari-hari.
ewahh.. berpantun yer ko normaya..

memang molek benar aku dapat eyeshadow ini.
kekdahnya aku dah stop beli eyeshadow sudah seabad masihi!
ewah berpantun lagi kita yer yeop..

tq kakred!
boleh la aku godek-godek mekap mata pasni.. heee…

12 thoughts on “Rezeki Dari RedMummy

Comments are closed.