Mak Dara & Anak Dara Vietnam Wannabe

bertemu lagi kita di syawal yang ketiga.
hari ini aku dan yaya berpadanan bersedondonan bersengol sengollan memakai baju yang difly kan dari hanoi vietnam *sambil buat muka berlagak. huahaua..
cuma aku warna putih sesuci lebaran.
yaya plak seluar je putih tapi baju nya merah menyala.

pukul 12 tengah hari camtu,adik beradik mama datang rumah.
auntie, maktam, paklang, pakteh semua anak beranak.
masa nie cuaca ko jangan cerita lah. biar aku je yang cerita.
dia punya panas… nyit nyit nyit..
peluh pun tik tik tik…
molek benauu ler aku anak beranak pakai baju vietnam tu.
panas kooooooooo….


: : yaya, hapipah, ajeera : :


: : singer menawan keluarga bahagia : :


: : ngh? an toàn – nak tau apa sila google hehe : :

lepas diorang semua balik, terus aku tanggalkan baju yaya.
campak baju vietnam yang aku berlagakkan sangat tu, tukar tshirt.
tak sanggup oh.. panassss…
so pasnie baju nie sesuai dipakai di kawasan beriklim sejuk saja.. :p

encik z yang snap gambar nie. elok aku masuk bilik nampak dia tengah selongkar beg aku. terus menggelupur ketakutan.
tapi aku dah baik la sekarang. dah tak menaga sangat macam dulu dengan dia.
anak pun dah besar kan. kena ada toleransi. tak gitu?

belum habis lagi kisah raya aku di syawal ketiga nie.
stay tune haaa…

2 thoughts on “Mak Dara & Anak Dara Vietnam Wannabe

Comments are closed.