Pendek & Kejung

hold dulu lah cerita lata kijang. (berapa kali mau hold daaa)
tetiba plak aku rasa nak muntah menaip.
kalau aku sendiri dah rasa nak muntah, korang yang membaca apatah lagi yer dak.

ermm.. kalau ikutkan… ada lagi 4 entries kot. gagaga..
tapi gambar je la melambak. cerita pendek-pendek. kata kauuuu…

oh gambar atas tu gambar terakhir sebelum rambut aku dikerat-kerat.
aku balik taiping last week, so gi salun kat sana jek.
murah weh. RM100 untuk gunting, cuci, rebonding, treatment.

hasilnya memuaskan jugak la. cumanya rambut aku dah jadi lurus kejung terlampau. dah la potong pendek kan. cam rempit pun ada.
yang paling obvious rambut depan nie ha. punya kejung sampai kadang-kadang tercacak-cacak. gempar!

aku terpaksa bangat rebonding kan sebab sebelah atas dah bengkang bengkok.
gara-gara selalu ikat kan…

bila rambut dah meleper, lagi ketara la pipi dan muka haku yang sebesar rumah nie.
kaklong siap ejek-ejek. cisssss….

tapi standard la kan, baru potong rambut. memang la agak kepelikan.
harap-harap by seminggu dua nie, okay la.
tak pun menjelang raya. harap-harap laaa…
kalau masih kejung keras, nangis je la pagi raya tu.

gambar? ada ada…… sabar yo..

10 thoughts on “Pendek & Kejung

    • nanti encik z ingat akak menangis terharu sebab raya. rupanya nangis sebab rambut kejung uolls. he he

  1. kiut la akak rambut pendek 🙂 dni lom potong lagi rambut. tak sempat nak pegi kedai gunting rambut huhu.. InsyaAllah hari ni cuba untuk kua potong rambut

Comments are closed.