Hitam Tapak Kaki ku

baru-baru nie aku beli detox patch dari kakdina.
saja la nak cuba-cuba sebab dengar orang kata detox patch nie bagus ek?
sementelaah aku pun tak pernah cuba lagi sebelum nie.
so beli dan guna.
ada 10 keping bersamaan RM20.

sebelum pakai tu, kena minum segelas air masak dulu.
haaa lepas tu koyak pelekat dan lekat terus kat tapak kaki yo.
pakai semalaman antara 5 – 8 jam.
ko pandai-pandai adjust laaa.. jangan plak ko pakai 24 jam.
kang jadi apa-apa, sapa nak tanggung.

hari pertama aku pakai kan, uiiii bapakkk legam nya patch tu.
aku tengok pun ketakutan okk..
so nak jaja kat sini agak malu.
pakai lagi kali ke 2, haaa baru kurang sikit legamnya, walaupunnnn tatappp legam.
nak kena guna 5 hari baru leh tau keberkesanannya. gitu..

korang ada yang dah cuba ke detox patch nie?
berhasil kah? menggagal kah?

sedikit info berkenaan Detox Patch buat panduan kita bersama. ewah..
– Membantu meneyrap singkir racun toksin dalam tubuh
– Melegakan kesakitan dan lenguh otot dan sendi
– Perbaiki sistem immuniti
– Membantu tidur yang lena
– Kurangkan stress
– Perbaiki edaran darah
– Membantu menurunkan berat badan ( nie yang paling aku damba)

apa itu Detox?
Detox adalah proses pengeluaran racun atau zat-zat yang bersifat racun dari dalam tubuh. Puasa merupakan salah satu cara efektif detoksfikasi. Pemebrsihan dan detoks mengingkatkan proses alamiah pengeluaran toksin dari dalam tubuh kita.

apa itu Toksin?
Toksin adalah hampas atau zat yang tidak diperlukan tubuh semasa proses metabolisma menghasilkan racun (toksin) punca pelbagai penyakit

20 thoughts on “Hitam Tapak Kaki ku

  1. penah cube gak 2-3 kali..namapun dapat yang sample kan..sekali pakai uhhh mmg keitaman..lepas tuh terus tk pakai xmampu ratusan harganya (dolu harga mahal product dr jepun tuh)

  2. haaa zie palinggggggg nk sgt try benda alh nih taw kak mya. pasalnya dlm tubuh zie nih bykkkkk giler peloh…puii…hehe.

    tp tggu fulus ade ah. skrg byk nk gune wat raya 😀

Comments are closed.