Si Kaki Cucuk

wah tajuk apakah…
ko suka kan normaya. bagi tajuk kontroversi kan.. ekekke..
kontroversi ke pun…
katanya jangan cepat buruk sangka.. so baca dulu baru tau.

lagi piula apakah motip nak cucuk-cucuk orang nie.
kata zaman sekarang tak payah cucuk-cucuk.
u get what u see.. wahh gituu..

si kaki cucuk = doktor

kelmarin aku gi vaccine H1N1 vaccination (tetiba speaking kannn)
department aku memang setiap orang wajib kena cucuk nih.
no excuse, no kompromi.
banyak kali aku ngelak. sampai lah kelmarin tu naza ajak jugak-jugak.
so pegi.

masa memula jarum tu tertusuk di lengan ku, takde la terasa sakit nya sangat.
tapi lepas 3 saat, masa ubat nak menyerap. duhhhhh….
sakitttt… helppp…

doktor kata : sakit beranak kamu boleh tahan. takkan injection ni tak boleh kot?

yer tak yer jugak kan doktor..
terima kasih doktor kerna memberi semangat. chaiyokkk..

so, korang dah cucuk ke?

10 thoughts on “Si Kaki Cucuk

  1. btul btul..
    i can feel u. sakit ooo masuk tolak ubat masuk…
    huhuhu…akak lagi la 4 kali uuu beranak….
    tapi tatapppp sakittt sob sob

    • doktor kata ya. tapi kena kental dan cekal la..
      aku pun dah rasa seram sejuk nih tsktsk

    • takat hari nie masih bertahan…
      jangan la demam sampai seminggu. tak jadi keja nanti

Comments are closed.