Giliran Anak & Apak Pulak Dicucuk

hari tu aku gi cucuk H1N1 tu sensorang kan.
ini kali giliran yaya & encik z plak.
sebelum balik taiping, kami gi klinik idzham di setiawangsa sana untuk proses cucuk menyucuk.

memula encik z.
berlagak ko dia. katanya ‘eh eh tak sakit pun’
tapi dah lepas beberapa hari tau pulak dia ngadu kat lenguh-lenguh bagai.
heh.

kemudian turn yaya pulak. ini wajah sebelum dicucuk.
aku bagi dia kata-kata perangsang sokayy la dia takde takut meraung ke apa.
steady jer. good girl.

doktor yang menyucuk tu pun baik jer.
explain gitu gini.
pastu pandai lak dia nak alihkan perhatian yaya.

doktor : yasmin pernah tengok kerengga?
yaya : pernah
doktor : kat mana
yaya : rumah opah
doktor : yasmin ada main kat pokok eh
yaya : takde
doktor : nie ada kerengga ni.. haa kerengga dah gigit pun
yaya : (confuse. tehehhe)

doktor bekalkan 2 ubat demam.
satu untuk encik z dan satu untuk yaya.
stand by takut kot-kot demam ke.
tapi alhmadulilah dah dekat seminggu, yaya sihat sejahtera.
encik z pun begitu juga.

lepas cucuk, belanja yaya happy meal mcdonalds.
muka ada sinyumm jugak.
tapi apa ke comot nauu anak haku nie?

apaknya pun aku belanja jugak.
aiskrim sundae perisa pineapple yang setapppp…
dikongsi bersama 🙂

dalam happy meal mcdonalds tu, dapat tshirt kecik nie.
yaya bagi kat aku suruh letak dalam kereta.
myvi mommy warna hijau. baju nie pun warna hijau <<– kata yaya

14 thoughts on “Giliran Anak & Apak Pulak Dicucuk

  1. payiet: nyah ko pernah kene sepit ketam tak?

    maya: belom pernah lak

    kak tin: meh akak demo sikit

    hahahaha

  2. ehheh..so sweet family..terpanggil aku nak komen…hahahah….alhamdulillahhh….pandai maya jaga family..insyaAllah..kekal ke akhir hayat..sentiasa dalam rahmat allah..

Comments are closed.