Income Nuffnang

salam pagi isnin anak-anak…

kita mulakan entry dengan senyuman sampai ke telinga yer.
aku dah terima cek ke 4 sepanjang 2 tahun berblogging bersama nuffnang.
ok la tak banyak. tak sampai 1k pun.
tapi tatapp aku bersyukur..

tapi andai kata satu hari nanti nuffnang dah tak wujud dalam dunia blogging, insyaAllah aku akan terus menulis jugak.
dedulu aku start tulis blog tahun 2004 januari, mana ada segala nuffnang ke, advertlets ke, innit ke, youthsays ke.

blogger yang menulis pun semua pun berjiwa seni.
macam tokrimau, OP, sinaganaga & pipiyapong (sekadar menyebut beberapa nama)
berbeza benar dengan penulisan hari nie yang lebih kepada realiti. (yer yer sama la dengan aku)

moh teruskan senyuman sehingga ke petang 🙂

10 thoughts on “Income Nuffnang

  1. dua puluh lilma tahun akan datang mek yakin ko buleh beli sebijik kete menggunakan duit blogging tu nyah, yakin moleh!!

  2. waduh! biiler lar gamaknyer I nak merasa duit nuffnang camgini! huhuhu… btw.. congrats sis!! biler nak blanje minum? hehehe…

    • ada rezeki pasti boleh belanja minum.. macam u buat hari tu kan.. teh tarik satuuuu… 😀

Comments are closed.