MarieFranceBodyline Workshop

sempena hari ibu hari tu aku dapat joint MarieFrance Bodyline Workshop kat midvalley sana.
thanks to kakred for this opportunity.

Agenda :

3pm – Arrival of Guests (refreshments served)

makanan adalah super duper banyak. tapi sebab perut agak mengenyang so aku cuma makan buah-buahan sajorkk..

3:15pm – Welcoming introduction
3.20pm – Nutritionist present on Detoxing the Body (Questions allowed)

best sangat pasal detox diet nie.
jurucakap nie kata elok kita buat sekurang-kurangnya setahun sekali untuk detox segala kekotoran di dalam badan gitu.

ada lebih kurang ermm.. 15 orang kot peserta dalam nie.
tapi matikk la aku tak beramah mesra langsung. pitamm dicop sombong kan.
nasib baik rose pun ada. so duduk je la melepak-lepak dengan beliau.


: : gambar kredit to kakred. dicuri dari twitter : :

3.45pm – Liposonic Thereapy Demo

pastu ada liposonic thearapy demo nie.
byzura volunteer dijadikan bahan ujikaji.
he he. takde la ujikaji pun. cuma demo ni terus dibuat dekat perut dia.
kitorang yang lain dapat buat kat lengan jerr..

4pm to 5pm  – various activities divided in groups on rotation:

–          Participants to do partial Liposonic trial (20 minutes)

–          Participants to do Beautiful Hands Treatment (10 minutes)
benda nie pun best sangat. memula diorang lap tangan kita.
pastu dimasuk dalam air dan buat ala-ala wax gitu.
dalam 15 minit tangan menjadi lembut dan harum mewangi 😀

–          Body Composition Analysis and consultation (30 minutes)
yang nie awal-awal lagi dah buat sebenarnya.
ambik berat badan kita, pastu kira BMI segala gitu la.
dan berat badan aku adalah 57kg. so kena turun gak lagi dalam 3-4 kg gitu.
3 ke 4kg yer. bukan 34 kg. heh.


: : with kakred & gegirl : :

sebelum balik aku makan sphagetti lu. sebab masa nie perut dah agak berkeroncong. tengok tu banyaknyer minyakkkk… huhu..


: : with rose : :

oh mariefrance juga baik hati udah bagi kami ole-ole di bawah.
beg mekap yang mencomel dan voucher diskaun RM300 kalau enroll untuk pakej yang berharga RM1900.

tq kakred!
tq mariefrance bodyline!

    4 thoughts on “MarieFranceBodyline Workshop”

    Comments are closed.