Kursus Setiausaha Kekdahnya

hari nie dengan esok aku takde kat office yo.
aku gi kursus setiausaha kat hcdc, pj sana.

hari ni aku dah set 2 entry.
esok pun 2 entry jugak.
so layannn je la eh.

ok tu jer. kena masuk tidur sekarang sebab besok sesudah subuh aku nak kena keluar rumah. setapak jaya ke petaling jaya.
pong pang pong pang ada sejam lebih jugak perjalanan nie.

selamat malam anak-anak… 🙂
jangan lupa baca doa tidur dan maafkan semua orang di sekeliling kamu.
insyaAllah hidup kamu akan lebih aman dan damai. cewahhh…

tapi aku belum boleh maafkan dia, dia dan dia.
mungkin di satu hari nanti… insyaAllah…

8 thoughts on “Kursus Setiausaha Kekdahnya

    • walaupun dah berapa kali raya dok mintak maap, tapi tatapppp ulang2 jugak cena

Comments are closed.