Isteri Sangsi Hubungan Mesra Suami & Rakan Lelaki

1. SATU UNTUK AKU

2. SATU UNTUK KAU

P/S : DIAM MEMANG INDAH.  TAPI MASALAHNYA, KAU DIAM KE?

9 thoughts on “Isteri Sangsi Hubungan Mesra Suami & Rakan Lelaki

  1. bercinta dgn suami org… erm…benci sangat…mahligai runtuh gak, sebab pompuan mmg betul2 berjaya…akhirnya isteri yg baru 10 bulan dikahwini, diceraikan…itulah nasib bekas kakak ipar sy…sedih bila kenang nasib dia…

    sy tetapkan salahkan abg sy dah kakak ipar baru tu, walhal bekas kak ipar saya tu sanggup bermadu… ni sume kuasa duit, sapa kata lelaki tak materiallistik?
    .-= peridot sepi´s last blog ..bicaRa! =-.

    • u tak faham. i cuma keluar makan dengan dia je. kenapa tu pun u nak report kat wife dia?
      hark tuihhhhhhhh

Comments are closed.