Taman Ular Perlis

kalau kau ke perlis jangan lupa ke taman ular yo.
taman ular merupakan salah satu tempat yang menarik tertarik juga untuk dilawati.
tiket masuk cuma RM4 sahaja seorang dewasa.

nama pun taman ular jadi harus wajib ada pelbagai jenis ular di sini.
yang gemuk, yang kurus, yang meletup, yang warok.
yang hitam, yang putih, yang kaler-kaler. semua adoo..

dan sumpah aku adalah geli bila tengok balik semua gambar-gambar ular ni.
eiieieieiieeiieie…

ok dah tu jer.  boleh?
lariiiiiiiik *adeh tertomoih pulak

8 thoughts on “Taman Ular Perlis

  1. Geli geleman la plak bila ngk balik pics ulaq nih. Aishhh mek tingat kat memerang yang terbiar tu. camna jadik tak kumpulan kita nak amek alih Taman ulaq nih? pembahgian tugas dah dilakukan, mek sumpah namo jaga bahgian ulaq ngan boya nooooo.
    .-= Payiet82´s last blog ..Gila ke hapa?! =-.

    • aku pun geli geleman oh tgk blk gambar ular2 ni..

      aku on jer nk amik alih taman ular nie. tapi modalnya ado?

Comments are closed.