Nora, Fasha Gaduh Lagi

yes, saya sedang berdiet secara haibatnya.
ceyyyy haibat la sangat.. tehtehtehteh…

saya sedang cuba mengelakkan diri dari memakan nasi lemak, roti canai, nescafe, teh tarik (eh eh saya tak minum teh yer) dan segala air manis juga air bersoda.
no nasi di malam hari. dan di tengah hari juga cuma suku nasi.
saya juga bercadang untuk ke gym sekurang-kurangnya seminggu sekali.
eh eh. seminggu sekali je cukup ke..

so kepada kawan-kawan sila bagi sokongan.
jangan nak sogok saya dengan segala macam makanan yang boleh menjerumus saya ke lembah kegemukan.

berat badan saya sekarang adalah 61kg dan saya berikrar dengan ini normaya berikrar akan menurunkan berat badannya ke 55kg.
kalau dapat berat ideal seperti mana kata consulant mariefrance bodyline ke 49kg adalah lebih menarik tertarik walaupun seumpama ingin memetik bintang di langit.

nora, fasha gaduh lagi.
normaya, dot dot dot gaduh lagi ke??
ek eh. tetiba kan ko normaya.

nora, fasha gaduh guna twitter je uolls.
canggih kan zaman sekarang.  takder dah tarik-tarik rambut bagai.
semua main berbalas kat blog, facebook & twitter.
so jom la follow ai kat twitter. ek eh… :p

8 thoughts on “Nora, Fasha Gaduh Lagi

  1. mmg canggih zaman skrg…. gaduh2 guna internet…huhhuhuhu…. tp yg lg kesian tuh….tak gaduh pun… tp suker sentap2…. sentap2 on be half bagai la….huhuhuhu …. perlu ker pung….
    .-= Ernie´s last blog ..@ Johnny’s wt Zara.. 🙂 =-.

    • tul nyah tul. tapi alang2 nk bercakar biar jumpa la terus.
      tak main la guna orang tengah ni…

Comments are closed.