Jerawat Kerdil

aku taktau la napa dari jaman sekolah lagik, kalau asal naik jerawat jer mesti kat area-area mulut nie ha.
eh tapi selalu gak jerawat naik kat tetengah batang hidung aku yang penyek nie.
dah la kulit ai putih, langsung kemerah-merahan.. hampir jugak bertukar menjadi badut.

2 hari lepas tumbuh jerawat kekecik kat area mulut.
*sila rujuk exhibit 1
selalunya jadi gini kalau aku lepas wat threading.
tapi last buat threading 3 minggu lepas. takkan baru sekarang alergik nya?


: : exhibit 1 : :

malu tau i nak berdepan dengan masyarakat.
bila ngadu-ngadu kat encik z dia kata apa tau..

‘haa mulut banyak sangat menjawab bila saya cakap.¬† tulah la tu’

ek eh.. orang nak ngadu-ngadu, sekali kena harokk daa…
nyampessss…

6 thoughts on “Jerawat Kerdil

  1. mya
    alergik kot ..
    tp saya pun selalu kene gitu kalau lepas facial
    tp nan hado serik² ekekeke

    seb baik kulit ku kusam miahahaha

Comments are closed.