Dapat Jugak Makan Durian

aku dok ngidam nak makan durian nie agak lama jugak dah.
tolak tambah kekira 3 minggu ada.
berapa kali jugak laaa dok hint-hint dengan encik z.
dia dok kata ‘nanti-nanti la yerr’

hari khamis ada pasar malam kat sri rampai, terus aku heret encik z beli durian jugak-jugak.
sumpah aku taktau pasal gred-gred segala nie.
tapi akan jadi meroyan bila dapat durian yang isinya keras. eieiei tak sukerrr..

4 bijik terus aku bedal.

sampai rumah, apa laga… terus lah aktiviti kopek kulit durian.
aku agak terer la ngopek durian compare dengan encik z.
dia langsung tarak reti loo..

memula yaya cam jual mahal namo makan durian.
tapi selepas mencuba sekali, terus dia mau berkali-kali..

ada orang yang tak suka makan durian sebab bau busuk katanya.
busuk ke pun durian nie ek?
mak bau wangiiiii jerrrr… ememmeme…

18 thoughts on “Dapat Jugak Makan Durian

    • kalau tak dapat cari sebijik, cari yang dlm bekas2 pun ok kot.. kat jusco ke, carrefour ke

  1. feveret aku ni
    berlumba2 laki bini hentam durian ni
    tp la ni kena kurang kan dulu
    lepas ni aku balas dendam balik

    • awk pun salah sorang yg rasa durian nie bau busuk ek? hehe..
      tp takpe, tutup hidung pun tutup la. janji dpt makan kann

  2. kami tak makan durian bukan sebab bau nya ke apa ke tp sebab tak makan. he he he..

Comments are closed.