Apron Pink Berbunga Putih

orang sibuk nak memasak, dia sibuk nak ikut sampai ke dapur.
aku tak suka lah bila encik z dok perati aku tengah masak.
rimas okk…
kalau aku tengah mekap pun, suka dia dok tongkat dagu nengok aku.
hati ai tak tenteram la…

sian kan weolls. aterrr rumah kecik sekangkang arnab.
basuh beras pun atas washing machine. tsktsktsk…

rerupanya dia suh aku menciwi dengan apron tu.
ceh…
ok apron ini dibeli di padang besar sana.
dengan harga RM5. taktaula murah ke mahal eh..
tapi sebab kalernya pink, terus menawan tertawan di sukma.

tetiba aku rasa perut aku membuncit dengan haibatnya.
nangiss…

8 thoughts on “Apron Pink Berbunga Putih

  1. xpe babe, sekangkang arnab pun rumah jugak..

    waaahh En Z pun pandai nak menciwi2 eh?? hik hik

    • dia semangat lebih utk kami skang..
      kira memberi sokongan penuh kami menjadi blogger hehe

Comments are closed.