Melepaskan Batuk Di Tepi Tangga

salam anak-anak,

korang buat apa cuti 3 hari nie?
adakah pergi bercuti atau pun lepak-lepak saja di rumah?

aku semalam gi wedding pida kat banting.
jumaat duduk rumah. hari nie pun duduk rumah jugak.
aku pening la. kepala rasa cam pusingggg jer.
pastu otw gi banting semalam pun aku muntah.
meloyaaaa je rasa. tak sukerrrr laa… hu hu..

nie pun aku menaip sambil baring atas katil.
dunia terasa gelap gelita bila berdiri.
adakah aku dimandrem orang? tetiba kan.

ok la nak sambung golek golek atas katil.
aku tau entry nie bagai melepaskan batuk di tangga.
nanti la bila aku sihat walafiat, aku batuk kat tepi escalator pulak.
ok tak kelakar.

dah tu jer. tata.

20 thoughts on “Melepaskan Batuk Di Tepi Tangga

    • mak tak main la bomoh2 uolls… kalau org dh tak suka, pandai2 la bwk diri.
      perlewww ke nak jumpa bomoh segala. very the tak natural okkk

  1. ko kena menderam dgn en z kot….. ngeh…ngeh…ngeh… lau betul aku suker…. leh secara berjemaah…

  2. orang ada migraine memang cenggitu ar.. tetambah lah cuaca tak menentu panas dan hujan sepanjang tahun nih..

Comments are closed.