Selamat Hari Jadi (Yang Keterlewatan) Kaklong

DSCN0042

kami.
berkongsi lahir pada bulan yang sama.
dia lahir pada 17 januari 1977.
manakala saya 19 januari 1979.

dia.
lemah lembut. selalu tersenyum. sopan santun.
tak pernah ada gaya dan tingkah lakunya yang menyakiti orang.

dia.
sentiasa disenangi.
selalu dipuji.

DSCN0044

dulu. waktu kecil.
saya selalu rasa cemburu pada dia.
dia cantik. dan sentiasa menjadi tumpuan.

kini. waktu dewasa.
saya mengkagumi dia. ingin mencontohi dia.
menjadikan dia idola.

DSCN0045

selamat hari jadi buat kaklong, satu-satunya kakak yang saya ada.
semoga kebahagiaan berpanjangan akan menjadi milikmu!

thanks for everything kakak!

DSCN0046

8 thoughts on “Selamat Hari Jadi (Yang Keterlewatan) Kaklong

  1. Hepi belated birthday to kaklong maya….actually sama with birthdate aini..hehe…hari tu masa gi kenduri maya kaklong senyum je kat aini n hubby masa kami tgh mkn..heeee…

  2. salam kak…
    time baca entry befday kaklong ni…tiba2 opismate pasang lagu imran jemain..slamat ulangtahun sayang…
    baca entry ni..kembang kepis idung tahap nangeshhh….
    touching…bab adik badik ni…
    mcm saya..ada kaklong jg..dan saya adalah kakngah…
    mmg close dan…ahh byk nauu kenangan……….
    moga hub.silaturrahim sentiasa mekar mewangi..
    membawa kemati..sedey la kak oiii…

    • salam aishah..

      lagu tu best kan…
      tu la, adik beradik ni kdg2 nampak luaran cam ganas2, tapi dalam hati ada taman kan

Comments are closed.