Top 1 Western Foods Cafe

dimulakan dengan wajah kami yang berserba hitam.
berserba hitam adalah tidak dirancang, semua pun adalah kebetulan.

DSCN9333

kami tidak bertiga. ditemani dua orang jejaka di bawah.

DSCN9334

kami ke Top 1 Western Foods Cafe kat seri kembangan sana.
motipp utama haruslah kerana mau makan. yup, dinner.

DSCN9324

start belek-belek menu. yang penting ada kopi dangdut uolls.

DSCN9323

MUST TRY ada 3 hidangan.
spicy scallop, crab meat with shark fin soup dan sizzling tenderloin steak.
semua pun mahallll. so jangan ngengada nak order ek.

DSCN9327

kata bercita-cita nak gi vietnam kan. so cuba hidangan ini.
nama menu adalah tak ingat. i’m sorry.
agak tawar. tapi ok lah, boleh mengelakkan darah tinggi.

DSCN9349

paling sedap ialah bandung cincau nie. yum yum yum.
tengok warna je pun dah rasa terliur kan..

DSCN9348

mereka yang lain makan makanan di bawah.
yang mana aku ada gak mengecek.
taktau la apa ke aserehe nauu perangai aku nie.
suka tul ngamik makanan di pinggan orang. heh.

food

-THE END-

2 thoughts on “Top 1 Western Foods Cafe

Comments are closed.