Rombongan Lelaki Tiba… Lalu Jari Tersarung Cincin

tak silap saya dalam pukul 12 tengah hari gitu la, rombongan lelaki pun tiba.
ok la kot. takde la cam berabad pihak perempuan menunggu.
not good ok membiarkan orang tertunggu-tunggu.

IMG_1897
: : encik z yang berdebar-debar. eh, mana saya tau dia berdebar? heee : :

dan pihak kami yang menyambut kedatangan mereka.
adil bertindak sebagai ketua. cehh.. ketua la sangat.

IMG_1899

IMG_2005
: : ahli keluarga dan sanak saudara encik z : :

kemudian perbincangan pun bermula. harus saya tak dengar apa-apa sebab dalam bilik. tapi saya hantar spy, iaitu ernie untuk mendengar butir bicara.

saya rasa perbincangan ada lah dalam 20 minit je gitu.
sekejapan tengok-tengok mak encik z dah terjengoi kat pintu bilik nak sarungkan cincin. dah la masa tu saya tengah touch up lip gloss..
kesian.
agaknya perbincangan tak lama sebab semua pun dapat kata sepakat.
kot? ek?

IMG_1904

IMG_1926

IMG_1933

alhamdulillah, encik z dan saya selamat bertunang.
dan kata putus pun diambil.
dalam masa beberapa bulan, terus bernikah 😉

KakNgah 509

6 thoughts on “Rombongan Lelaki Tiba… Lalu Jari Tersarung Cincin

  1. ujung2 keluar jugak cerita eh?? kami lah jugak yang tatttaaappp mensimpan kisah.. hiks

Comments are closed.