Hari Pertama Yaya @ TADIKA

DSCN9720

DSCN9721

yaya dah tukar tadika. kalau dulu 5 tahun kat tabika perpaduan sana, ini kali umur 6 tahun aku sudah kasik pindah ke tadika swasta bertajuk tadika anis.

ye ar, kalau 5 tahun tu cam ok la kot kat tabika perpaduan.
nie dah 6 tahun, kena kasik dia serius sikit la. ini tak, banyak mainnn je aku tengok.
dah la aku takde dengan dia nak monitor, nangisss..
so harap-harap pindah tadika nie, dia akan lebih bersemangat nak belajar serius sikit.

kedudukan tadika anis nie sekangkang anak kera je dari rumah mama.
kira kalau nak jalan kaki pun, dijamin ketiak tak berpeluh.
tapi kau tau la yuran tadika swasta nie. perghh..
macam nak masuk sekolah betul-betul dah.
tapi demi anakku yang seorang diri itu, pasrahh pasrahh…

DSCN9722

belajar rajin-rajin eh, yaya… 😉

10 thoughts on “Hari Pertama Yaya @ TADIKA

Comments are closed.