Cili Yang Unik

akhir-akhir nie kan aku rajin masak. heee rajinlah sangat.
tak kisah lah masak simple or merepek, janji masak.
tatapppp mengalir air tangan seorang isteri. gitu.

dah kata rajin masak, haruslah kena rajin beli barang-barang basah.
tapi aku tak beli sekali banyak.
takut jugak, kang beli bebanyak ujung-ujung takut terperam plak dalam fridge.
pembaziran not good.

hari tu masa aku beli cili merah, aku terpandang satu cili nie.
lebih besar dari biasa.
bila aku bawak keluar, rupa parasnya pun adalah unik.
kat hujung tu cam berbentuk bunga.
cam ada 3 kelopak gitu.

DSCN9888_01

haaa.. ni aku close up sikit.
lain dari yang lain kan?
ker korang rasa biasa je? aku je yang rasa luar biasa?
heh.

DSCN9890_01

8 thoughts on “Cili Yang Unik

    • tetiba teringat lagu matahari nyanyian maya. bukan kak ya yer.
      bunga-bunga matahari…. embun mekar di taman seri… *pun takde kena mengena

Comments are closed.