Celebrate Birthday In Advanced Bersama Adik Beradik Tiri

peristiwa ini terjadi sehari sebelum hari jadi aku yang ke 31 tahun.
kami 3 ketul adik beradik tiri yang porque telah ke lanai kijang untuk berlunch bersama. sempena birthday aku la kononnya. eventhooo kan.
walaupun takde birthday sesapa, tatappp gak mengadap satu sama lain. heee..

oleh sebab 19januari hari birthday aku ada agenda lain, tu yang dipercepatkan aktiviti makan bersama itu.
bila dah bertiga tu, cam biasalah dok pot pet itu ini.
semua topik dicover.
sambil berborak sambil memakan.

semua gambar adalah dicilok dari blog kaktin pon pon.
mekasih kak. sila jangan tuntut royalti dari aku ek.


: : lanai cooler & lychee spesel : :


: :aku makan seafood olio ini. seperti biasa, terbaik dan yang penting adalah murah : :


lamb shank briyani pilihan adiktiriboboy <<– bak kata kaktin


: : kaktin tamak haloba. segala jenis diorder : :

tak ingat la masa nie tengah borak apa.
tapi yang pasti ketiga-tiga muka ketat je. apa ke he nye yeop?
pada hal sebelum tu gelak ketawa kemain gegak gempita macam nak runtuh lanai tu dibuatnya. heh.

ok dah, tu jer.*tetiba the end

10 thoughts on “Celebrate Birthday In Advanced Bersama Adik Beradik Tiri

  1. kak…lanai ni orang luar boleh masuk tak?
    ke untuk BNM staff sajok?
    asyik tgk gambar embun menetes tu je
    teringin la pulak kan

    • walau tertekan mcm mana pun, makan tatappppp…
      kalau tak memula la masing2 asyik nak naik hanjen sesado

Comments are closed.