Selamat Pengantin Baru Nida & Jef!

IMG_3306

IMG_3309

19hb disember hari tu kawan baik konsisten aku, nida aka madulebah selamat bernikah dengan jejaka pilihan hatinya iaitu encik jef.
alhamdulillah, aku plak terlebih-lebih happy.

kami gerak agak lewat, lepas zohor. selamat sampai lagi setengah jam before majlis berakhir.
tapi sib baik ada lauk pauk lagi. kalau tak harus meroyan sebab masing-masing sudah lapar.
terutamanya yaya. kental namo makan kat rumah sebab nak makan kat kenduri auntie nida katanya.

sampai kat rumah nida, apa lagi seranggggg makanan.

DSCN9280

IMG_3311

IMG_3313

lepas tu naik rumah sementara tunggu pasangan pengantin solat asar.
kelek belek hantaran dan bunga pahar.

DSCN9281

IMG_3320

dan bercamwhore sesama sendiri.
aku memegang bunga tangan yang terdiri dari bunga hidup yang cantik.
nanti nak buat bunga pegang kayak gini jugak lah. heeee…

IMG_3316

IMG_3325

perbuatan begini adalah keji. sila jangan contohi perlakuan ini di rumah pengantin.

IMG_3329

sebelum pulang, bertukar-tukar kad jemputan perkahwinan aku.
dan percubaan mengepau segala jenis bunga pahar dan doorgift yang ada.

IMG_3331

selamat pengantin baru nida jef! semoga kekal hingga ke syurga! 😉

12 thoughts on “Selamat Pengantin Baru Nida & Jef!

  1. pengantin menjawab :

    i. ya bunga pahar adalah telur masin

    ii. kat kampung tu sumer lah makan berhidang.. orang x pandai nak buffet

    iii. bunga tangan tuh sendiri bikin meh. Gigih tengah2 malam mengikat bunga

    iv. sila jgn contohi perbuatan memasang telinga di diding bilik pengantin.

    sekian

    • mana ado mekap kak oii.. aku ni bkn suka mekap nauu pun.
      tu sebab pakai dslr tu. jadi gambar adalah meletup hiks

Comments are closed.