Restoran Rasamas – Perbedaan

jap jap aku ingat jap bilakah peristiwa makan-makan di rasamas ini berlaku. rasa rasa hari yang sama aku tonton filem pisau cukur.
ya betullll…
sebelum tonton itu filem, aku gi beli barang dapur dulu kat jusco nun.
selepas keluar jusco, restoran rasamas ni yang paling hampir.
so kasik zass makan kat sini sudah.

DSCN8774
: : air mangga yang dishare berdua : :

encik z order set ini. apa kah namanya aku adalah sudah kelupaan.
tapi tengok dalam menu cam menarik tertarik jer.
ujung-ujung bila datang, cam tak semenggah uolls.

cer ko bandingkan sebelah  menyebelah nih.
very the perbedaan kan?

DSCN8771

selalu pun gitu yer dok? indah khabar dari rupa konsepnya.
bila makan pun, taste pun ala ala jer.
cukup buat ko alas perut.
nak kata sedap nikmat tu idok ler.

aku lak order mee rebus. nampak cam tertarik gak dalam menu.
tapi bila makan, tak sampai 5 minit terus sakit perut cir bir.

DSCN8782

kesimpulannya, jangan tertipu dengan rupa paras.
sekian.

8 thoughts on “Restoran Rasamas – Perbedaan

Comments are closed.