Putih Bersih Sesuci Embunan Pagi

sebelum nikah hari tu, mellyprue ada YM aku.
katanya dia nampak aku kat sogo.
tengah mau menyopping cadar.
tapi boleh dia perati je aku dari kejauhan?
ish ish ish.

kemudian si munieera plak.
katanya nampak aku dalam kereta kat wangsa maju sana.
tapi logik la, takkan awak nak jerit-jerit pulak panggil akak kan?
heee…

kot-kot pada bloggers ke, readers ke.. kalau terserempak dengan aku kat luar, ada kesempatan mau tegur, tegur-teguran je lah.
kalau pada siapa yang rajin mengomen dan kerap kali muncul atau paling tak menyapa aku kat YM, insyaAllah aku akan ingat kamu.

and dont worry. luaran je aku ni nampak cam eksyen menyombong, tapi sebenarnya aku adalah baik hati lagi berbudi pekerti. hek.
so marilah kita beramas mesra yer.

and mellyprue, inilah rupa paras cadar itu setelah ditransform di atas katil bertiang akak.
simple kan. dan warna putih sungguh buat akak rasa tenang sangatttt….
tidak salah pilihan ku… :p

mula ingat nak cari cam langsir nak gantung tepi-tepi tiang tu.
tapi nan hadoo yang bertepatan bajet.
so terpaksa la diabaikan.

DSCN8952

oh, aku jugak letak bunga harum sundal malam yang dibeli di petaling street. fuhhh… baunya sungguh wangiiiiiii…
seriusly… kau akan rasa relaksssss jerrr….
on air cond, biarkan dalam setengah jam gitu, then baru kau masuk.

dan jangan lupa, beberapa kuntum ros segar di sudut bilik.
barulah boleh beradu dengan aman… hikss…

DSCN8953

20 thoughts on “Putih Bersih Sesuci Embunan Pagi

  1. wahhh romantik de amor la bilik panten
    🙂

    *ko mmg tak sombong weyy..cuma kalo org tegur ko terkaku kelu lidah berkata2..hahahaha

  2. ko ni nak ajak beradu ke
    nak ajak ‘oh abang, belailah dinda’

    kalo aku…tak ketiduran heh….

  3. wahhh..sgt syorga weh beradu dlm keadaan nyaman dgn bauan bunga gitu kooo kak mya. eh dah nikah ker kak..whoaaa, jauh ketinggalan lah zie nih 🙁

    nk look through ah ape yg zie missed..adehhh..hehe
    .-= REDBLOODSNOW´s last blog ..Pantry Banjir… =-.

  4. kaler yg sesuai untuk pengantin baru..sejuk mata mandang..tambah dengan kenyamanan ekon + keharuman bunge bungi ros gitu..next ada budget langsir kt atas tuh & tiang leh ngam kaler pink.sweet jer..mya katil bertiang tuh klu letak centre lagi cantikkk..nampak ‘jatuhnya’ kain cadar kiri kanan katil tuh..;)
    .-= Nur´s last blog ..Tag dari geng sepusing jugak daaaa…. =-.

Comments are closed.