Periuk Belanga

DSCN9264

korang ingat lagi tak kes dapur aku terbakar hari tu?
dan akibatnya aku telah campak buang 2 ketul periuk.
sebab aku syak kebakaran itu adalah berpunca dari periuk ku yang sudah kedaung.
*nak jugak salahkan periuk.

so hari tu ternampak periuk yang murah di jusco. berapa murah?
errr tak silap dalam rm19.90 kot. seumur hidup kan, aku memang tak pernah beli periuk belanga memahal nie.
kekadang tu tak pernah dengar namanya pun. yang aku tau cam tefal je la kot.

mungkin sebab sifat semulajadi aku yang kedekut nie, aku tak paham apakah dengan membeli periuk belanga yang mahal, akan menjadikan makanan lebih lazat?
kaktin, sila jawab. *tetiba nama kaktin naik.

6 thoughts on “Periuk Belanga

    • nama sapa lagi nak naik kalau bukan adik beradik tiri. kang bagi nama orang lain naik, kena saman lak haku

  1. chis chis chis…
    pastilah lebih lazat dari guna piyuk belanga murah u olls..
    pasal, bila guna piyuk yg mahal dan non-stick, possibility nak hangus tu 99% takkan terjadi…dan jua, nak membasuh pun sonang..takyah sental teruk-teruk…ini serius bukan propa ok!
    .-= TiNiE´s last blog ..cuti-cuti desa waterpark!!! yeahoooo… =-.

Comments are closed.