MyClic Challenge – Congkak

myclic challenge secara rasminya berakhir semalam.
setelah semua game dipertandingkan.
golf putting, dart, tower card, karom dan congkak.
aku terlepas karom hari tu sebab aku cuti, walhal dah bagi nama dan semangat pangliwati dah nak main.
hu hu hu.

so semalam aku bermain congkak mewakili terror wrist.
dan lawan aku adalah ikin. alah… sap sap soiii je.  berlagak kan ko mya..

aku awal-awal dah feel guna congkak kayu tu.
dan buah getah. imaginasi melampau uolls.
tapi ujung-ujung yang muncul ialah congkak berwarna warni.
dan biji berupa butang baju. zasss je la kan. janji adooo…

DSCN9253

dan keputusannya, aku berjaya mengalahkan ikin…
see see see… kekecik dulu aku terror tau main congkak. gagagaga…

kin, aku harap ko pasrah menerima kekalahan ini yer… *lariikkkkkkk…

DSCN9255

8 thoughts on “MyClic Challenge – Congkak

  1. sangat suka main congkak..dolu2 main ngan adik badik kt kg rajin main ngelat..buah getah (guli) kepit kt tengah tapak tgn..agak2 time tuh sudah nyawa2 ikan..hehehe!..tp congkak nie ada ‘sejarah itam’ kami sehousemate masa duk kg bru dolu..eiii serammm kayyyy..lps tuh kitaorg buang congkak tuh..huhuhu
    .-= Nur´s last blog ..Tag dari geng sepusing jugak daaaa…. =-.

  2. abang aku kaaan, dari kecik sampai ke tua, kalau main congkak manjang jer ngak ngelat genggam erat sebiji buat entra dalam tangan…

    sampaikan main ngan anak dia pun dia nak ngelat… hahahahaha
    .-= sWeEtDaRLinG´s last blog ..Cuti-Cuti Langkawi =-.

Comments are closed.