Dari Bukit ke Bukit

takde sapa pun yang teka betul aku honeymoon ke mana hari tu. he he he.
honeymoon ala-ala katanya.

aku ke bukit fraser lah.
tidur satu malam je pun.

DSCN9427

lepas tu ke bukit tinggi.
tapi tak tidur, berjalan-jalan sajork.

DSCN9474

full update? macam biasalah later-later.
tu pun jikalau aku rajin. ni pun banyak betul entry tertunggak!!

btw, aku cuti nie. banyakkkkk betul hal yang nak diuruskan sebelum hari kenduri.
haishhh….

8 thoughts on “Dari Bukit ke Bukit

Comments are closed.