Bersiar-siar di Teluk Kemang

kata pegi PD kan. harus pergi teluk kemang.
aterr ko nak taknak gi teluk kemang, mana lagi ko nak gi?
cer habaq mai?

so ke teluk kemang.
melepak di satu gerai. lalu mengorder laksa.
eiueueieuieieeuii… apa ke pelik nauuuu rasa laksanya?
aterrrr… bak kata mama ‘orang negeri sembilan nak masak masakan utara, mana la leh jadi sama’.
tapi serius, tak boleh lalu kat tekak 2nd hand aku.

DSCN8975

lalu order otak-otak. dengan harapan dapat menyelematkan perut kelaparan. tapi pun cam so so je rasanya.
adoiyaii.. kelaparan la sayaaaa… hu hu.

DSCN8978

DSCN8977
: : sedap ke tu? : :

DSCN8984
: : yaya dan skill mengambil gambar nya : :

lepas makan, meronda-ronda sebentar di kawasan sekitar.
boleh tahan ramai jugak orang walaupun hari isnin.
mungkin sebab cuti sekolah sama kot.

DSCN8985
: : kami berlatarbelakangkan kuda : :

tetiba yaya tak semena buat muka. buat perangai.
eieiieieieiie… pantang hakuuuuuuuu…
tambah-tambah plak bila kita tanya, dia dok diam tak kata apa.
nak apa sila la bersuara yer. jangan nak hok hek hok hek.

DSCN8986

DSCN8987

rupa-rupanya dia nak pelampung baju nie.
haaa lenkali nak apa-apa, sila bagitau yer.
mommy ni buaknya saikik yang boleh baca fikiran orang!

DSCN8988

6 thoughts on “Bersiar-siar di Teluk Kemang

  1. aku yang duduk berumah tangga di PD nih, leh bilang brapa kali je aku melepak di telok kimang ini. Sangat menyesak tambahan hujung wiken.
    .-= Payiet82´s last blog ..Awas Lo! =-.

Comments are closed.