Avatar

lepas aktiviti naik bukit turun bukit-honeymoon ala-ala tu, kami ke the curve.
encik z mau tonton movie avatar. ok pada awalnya aku adalah sumpah tak berminat.
lalu tidak tau menau langsung what this is movie all about *tetiba menjadi minah salleh.

dan memula tonton juga aku adalah tidak faham. dah lama-lama tu baru lah paham.
tapi aku adalah tak kuasa nak nulis sinopsis segala kat sini.

orang putih ni standard la. kalau buat cerita imaginasi terlampau-lampau.
kalau kau tak caya, sila lah kau tonton ini filem avatar. ada manusia berwarna biru.
katanya orang asli di satu kawasan bernama pandora.
pelakon utama kacak dan berbadan gagah, tapi kakinya kecil kerana lumpuh.
what a waste…..

dan aku masih tak gemar filem-filem kayak gini, harus terbawak-bawak dalam mimpi.
terbayang-bayang avatar berwarna biru itu. nasib baik tidur malam boleh peluk encik z. hek.

10 thoughts on “Avatar

  1. wahh skrg kalo mimpi ngeri syok la ye
    hehehe
    aku tak suke cerita gini sbb ujung2 kang aku tak paham ape yg aku tgk
    sian kang org kena story balik kt aku

    • sib baik aku paham gak la citer nie. aku slalu tak paham citer momok korea atau jepun. ending terhapa

Comments are closed.